spännande

Nu vi sett ungefär halva filmen eller något, den är skit bra , men ganska så skrämmande. dom kidnappade hennes dotter och så var dom på ett plan.... och ja, lite svårt att förklara kanske men bra är den i alla fall. nu är det reklam, börjar snart.

vet ni? jag tror vi har ätit för mycket godis idag, vi började må illa.. ajaj inte bra, så vi tog en frukt istället. mycket bättre! lite nyttiga måste man vara, ska kanske börja träna oxå, tycker inte om min kropp! stör mig verkligen på den. folk tycker jag är helt sjuk i huvvet som tycker jag är tjock för alla tycker jag är smal som en pinne! jaja nu babblar jag bara på ska fortsätta kolla på filmen nu, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0