morgondagens klädsel

Nu har jag bestämt mig, blev inget speciellt..


svart kofta, rosa långt linne & såklart svarta tights! som förut ungefär.

Imorgon börjar jag klockan åtta i alla fall. vet inte vad vi har som första lektion, men säkert något sånthär riktigt tråkigt som matte eller no! Hoppas jag får tillbaka mitt no prov oxå.
Och juste! Pappa kommer hem på onsdag tror jag, och mitt internet funkar fortfarande inte där. Vet inte när det blir fixat faktsikt.. och då kommer jag ta en paus från bloggandet. tyvär! Eller iaf en paus tills det funkar, bara så ni vet. Ska börja packa min stora tjocka resväska nu lite oxå... riktigt mycket som behöver packas hem, tog nästan med mig hela huset. Haha ojsan detta kommer ta tid, bäst att börja i förväg.
Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0