min dag .

Nu är jag hemma , kom hem tidigare än väntat men i alla fall! Idag började jag kvart över nio, skööööönt! Då hade vi spanska, jobbade ingenting typ, lyssnade på kims ipod, det var trevlans! efter det hade vi klassråd sen engelska, sen lunch och sist men inte minst svenska! en ganska så tråkig dag men inte så jobbig :) efter skolan mötte jag mallan brallan i trånkan så tog vi bussen mot farsta! Vi gick in på donken och tog en glass, mumsigt. sen köpte vi klubba på godisfabriken, haha. juste vi gick in på gina oxå, där hittade jag en skit snygg kjol med hög midja, köpte den! (bild i nästa inlägg) ja... sen gjorde vi inte så mycket mer, gick runt lite.
Nu ska jag logga in på playahead och cheka lite bloggar. puss på dig

<3malin bebis, korten som hon inte såg att jag tog. haha. NU SER DU DOM IAF (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0