malin<3marilyn

nu är jag hemma, kom hem tidigare än vad jag trodde. men malin behövde åka till sin pappa , så åkte tidigare! vi möttes i farsta så tog vi tunnelbanan till stan och kolla lite. malin skulle få tillbaka sina jeanstights! och det fick hon.. sen orkade vi inte gå runt mer, för ingen hade pengar & så var det blåsigt, så vi åkte hem till malin och åt lite och så packade hon! och nu så sitter jag här och har tråkigare än tråkigast! men lite bilder tog vi och dom bjuder jag väl på..

hihi.

<3

jag älskar dig

inne på någon sko affär.

malins heta väska! haha

det var allt för nu , puss

Kommentarer
Postat av: Amanda Wiberg

fan va snygg jacka du har malin, undrar vems det är! :O

2009-04-10 @ 12:38:55
URL: http://tjoffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0