en väldigt arg marilyn !

Nu är vi hemma igen. när vi kom till centrum sprang vi in som galningar på h&m men nej , skinnjackan hade inte kommit ut i affären än :@ sen in till kappahl, lindex, åhlens ! och ja alla affärer man kan tänka sig, INGEN JÄVLA SKINNJACKA NÅGONSTANS! förlåt, men är verkligen arg. ska åka till farsta imorgon om jag hinner, annars på tisdag. om jag inte hittar jackan då kommer jag beställa från internet ! jag ska ha .. (a)
i alla fall, nu håller sarah på att ta ego foton på sig själv med min mobil som vanligt, sötnos hon är! hon ska sova här en natt till, ni tkr säkert vi är helt sjuka i huvvet som har vart nästan hela veckan. men såna är vi =) snart ska vi fixa oss lite, ska kanske ut senare igen. thats life ! puss



Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv; tack! aa desamma;D att du gör det på min alltså.



www.Tajjz.blogg.se



Puss

2009-04-19 @ 18:47:18
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0