dina ord är så äkta rakt igenom


(det som jag har stryckigt över är personens namn som jag kanske inte ska nämna)

Det som becka skrev till mig gör mig bara så glad, allt känns så mycket bättre.. jag måste försöka gå vidare.
och förlåt för att jag skrev att det kanske inte blir så mycket bloggande, det var bara för att jag mådde så dåligt för stunden. mår fortfarande skit, men inget emot vad jag kände då!

Glöm det nu, ska inte uttrycka mina ''sämsta'' känslor på er och göra bloggen dyster. Nu ska jag välja kläder inför morgondagen, ett nytt sätt. Haha, men nej jag tänkte bara att det kunde vara nödvändigt, då kan man ju passa på att sova 15 minuter extra imorgonbitti, alltid bra att ha saker klart! eller hur?

Kommentarer
Postat av: Danjel Johansson :P

haha en 5a på att det ska stå "danne" lr "daniel"

hahahahahahhahaha gulligt becka xD

2009-04-15 @ 22:17:21
Postat av: Beccish

Hahah, nej det vet jag inte om dt ska stå.. Jag vet, jag är gullig Danne :P

2009-04-16 @ 09:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0