Tillbaka?

Hello pullisar. Haha jag hatar att säga hej i ett blogginlägg känner mig jätte mobbad... men i alla fall, jag funderar på om jag ska börja blogga igen. Lite då & då när jag känner för det typ, men vi vet ju hur det brukar gå, bloggar i fem dagar sen lägger jag ner.. haha, nej men det här med bloggandet kanske inte riktigt är min grej. Först och främst vill jag ju isåfall ha en ny design och lite såntdära. Och sen får vi se hur det går ;)

Nooooog om det, idag har jag varit i skolan, väldigt spännande. Var på två lektioner och fick sluta en timme tidigare så det var chillpill, drog hem, käkade, bytte om till mjukisbyxor och nu sitter jag här och funderar på hur jag ska skriva min svenskanovell som är en vecka försenad (!!!!!) sen har jag någon konstig sak på engelskan också som jag ska göra klart. Så det gör jag just nu, kul. Men ska kanske ut och träffa en kompis lite senare om jag orkar/känner för det. Men jag är glad ändå för imorgon är det fredag och alla som känner mig väl vet vad det innebär :))))) heh. Vet inte riktigt vad jag ska lägga in för bild så ni får en bild på lilla mig sålänge, typ en månad sen. Hörs sen.. Puss

Tröja - gina byxor - hollister - tröja - hollister - stövlar - hunter - väska - jimmy choo som jag märkte nyss inte syntes på bilden. Asså varför skriver jag vart mina kläder är ifrån ingen har undrat...? Näe, nu ska jag vara seriös.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0