Sa någon lördag?

Hej! Jag är sämst på att börja blogginlägg vet aldrig vad jag ska skriva haha. Men kan berätta lite om gårdagen (intressant) Mötte Bea runt 7 tiden så åkte vi och mötte Fanny och sen åkte vi till Iza och förade där med Avin och Kajsa också, sen skulle vi på en "fest" i midsommakransen, åkte dit och det var rent ut sagt bland det värsta jag varit med om, massa pundare typ..? Vi stannade där i fem minuter max sen så drog vi vidare på fest i huddinge istället hos en tjejkompis, så kvällen blev rätt lyckad!

Kom hem till Iza runt 4 tiden och vaknade upp där runt 11. Vi har bara degat hela dagen, kollat andra avenyn och käkat pizza. Nu är jag hemma i alla fall och detta är illa, klockan är fem och jag ligger fortfarande helt ofixad i sängen med datan i knäet, måste ta tag i det här! Fast planerna är inte riktigt säkra än... det regnar och jag vettefan om jag är taggad på att dra ut eller bara chilla hos/med någon. Får se! Nu börjar det här inlägget bli riktigt ointressant och LÅNGT så bäst att jag avrundar, ska hoppa in i duschen och käka middag om ett tag! Puss och hej

Två bilder från gårdagen, tog dom ifrån min instagram! Följ mig gärna där, marilynsandberg

Kommentarer
Postat av: JB!

gud va det lät mysigt

2012-10-20 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0