Svar på tal - stylist

Lite bilder från lektionen! Lärde oss att göra ett såkallat "hollywood svall.." haha!
 
Hallo! Har fått lite frågor om hur min skola är, hur mycket frisör vi har i veckan, och om linjen är bra/rolig osv.. Enligt mig själv tycker jag själva skolan är rätt så bra! Sköna lokaler, lagom stor så man inte tappar bort sig och så haha. Sen ligger den ju väldigt nära liljeholmen som är nära till det mesta. Jag går inte frisör utan jag går stylist, så vi håller inte bara på med hår utan med smink och naglar också. Men när vi väl har hår så är det oftast kul. Lära sig olika håruppsättningar osv, schamponera och så. Vi har stylist på tisdagar, och då har vi det hela dagen från 09.00 till 15.50 sen har vi torsdag, fredag och måndag också fast inte hela dagar och då sätter vi oftast ihop collage och så. Nu fick ni veta lite om det som ni ville, hehe! Tycker definitivt ni ska välja den här linjen och skolan. Puss
 

Kommentarer
Postat av: Happy

Hej Marilyn! Jag heter Happy Jankell och spelar Steph i 1321. Jag har fått i uppgift av regissören Peter Schildt att hitta en intressant svensk ung bloggare till en kommande serie som ska visas på SVT play, liksom Portkod 1321. Jag har sökt runt en del tills jag hittade dig. Är du intresserad, skriv om detta på facebook och få andra ungdomar nyfikna inför den kommande serien, och maila mig så svarar jag snarast, personligen.
Min mail är: [email protected]
Kram, Happy.

2012-11-28 @ 21:02:11
Postat av: Saara

måste man ha höga betyg för att komma in ?

2012-12-02 @ 19:19:39
Postat av: Nina Persson

Är det Real Gymnasiet du går?

2012-12-12 @ 18:24:02
URL: http://ninapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0