Random bekännelser

Längtar som en galning till sommaren 2013
Är livrädd för att jorden ska gå under den 21 december som det är sagt
Kan bli riktigt irriterad ibland om jag inte får som jag vill
Jag hatar paprika och lussebullar, otroligt äckligt 
Jag bokstavligen hatar att sova ensam, vill alltid ha någon brevid mig
Börjar tycka om one direction mer än Justin Bieber (det är stort)
Jag tror inte jag vill ha en Iphone5, tycker dom är rätt fula
Tycker äntligen att det är kul att blogga igen, ni kanske märkt det?
Jag vill åka iväg i ett år på ett high school year utomlands, fyfan vad kul!
Ska färga håret ljust till sommaren, tröttnat lite på min bruna hårfärg
Hatar dessies blogg, tycker den är supertråkig och hon skriver för långa texter 
Jag har riktigt tråkigt just nu och ska kolla på någon rolig komedi 
Är lite småkär i Seth Cohen (adam brody) i OC
Citatet på min bild här nedanför är mitt favorit citat, så fint och så sant
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du på one directions konsert? :)

2012-11-28 @ 22:58:18
Postat av: Anonym

Åka på high school? Din engelska är ju sämst. Lol

2012-11-29 @ 17:14:54
Postat av: Linnea

Skojar du , lussebullar är jättegoda ! :0

2012-11-29 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0