En tråkig lista i brist på liv

Namn: Marilyn Sandberg

Ålder: 16, fyller 17 om 1 månad hehe

Längd: 159, 160

Sko-storlek: 37

Född: Södersjukhuset, Stockholm

Bor: Stockholm

Gör just nu: Bloggar, facebook

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Rolig, snäll, goooosig

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: envis, kort tålamod med vissa saker, nyfiken

 Vad är du rädd för: Otäcka gubbar ute på nätterna

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min mage och mina ögon tror jag

Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte jobbat, ska börja!

Har du körkort och egen bil: Inte än

När tod du ditt körkort: När jag fyller 18 ska jag

När grät du senast: Någon vecka sen

När skrattade du senast: Idag 

Vem åkte du bil med sist: Jocke och Nicklas

Vem åt du mat med sist: Mamma

Vem sov du hos sist: En kompis i älta (?)

Vem sov hos dig sist: Sarah

Vad var du rädd för när du var liten: Mörkret tror jag

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Världskändis, sångerska

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 1 gång

Värsta smärtan du råkat ut för: Nog när jag slog ut halva min tand i 4an

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min första kärlek

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mycket

Har du någonsin sportat: Ööh.. gick på gympa i typ 3an haha

Någon du ser upp till: Selena Gomez, Rachel Bilson

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, smink, hårborste, parfym, hemmanycklar


Orkar inte, världens snyggaste tjejer enligt mig!
 

Har du varit utomlands någon gång: Jaaaaaa

Vilken plats var finast: Thailand

Största stad/städer du varit i: Håller inte koll på vad som är störst, men bankok, madrid kanske..?

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Rökt: Ja.

Snusat: Ja

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: Navelpiercing men ingen tatuering

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Bry sig om mig, säga gulliga saker, ha en fin kropp, solbränd, fint leende, kunna vara likadan när han är med sina kompisar, osv. Då faller jag nog pladask!

Finaste komplimang du fått: Att jag är perfekt och "du är den vackraste tjej jag sett" 

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja faktiskt....

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: yepp

Har du någonsin fejkat en orgasm: hahaha

Hur många sex-partners har du haft: asså

 

 Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad 

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Både och.. hehe

Charter- eller skidsemester: Charter lätt

Sverige eller Utlandet: Utomlands

Sport eller nyheter: Nyheter, om det inte är Cristiano Ronaldo som spelar fotboll

Hockey eller fotboll: Fotboll i think

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Höst

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil


Kommentarer
Postat av: Din underbara vän Matilda

Du svarade inte på sex frågorna ;) kan du inte hissa/dissa?? :) finaste du!

2012-11-25 @ 21:48:57
Postat av: Linnea

Men gud du är ju jättelik både selena gomez och den andra tjejen... så lucky you!

2012-12-02 @ 22:20:18
URL: http://nattstad.se/linneabelles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0