4 kommentarer 4 svar

kan inte du hissa & dissa? :D kram
Svar: Jo självklart, kan göra det imorgon! Påmin mig! 
 
Hahahha, jaag håller med dem första kommentarera faktiskt ! :D och ett sak till ... Att du ska skriva hur mycket de kostar för att vissa bryr sig faktiskt om det !! Tack så mycket ifall du skriver det :]
Svar: Ska börja bli bättre på att skriva vart mina kläder kommer ifrån och hur mycket dom kostar, lovar! Haha är lite dålig på det.
 
Hej,går inte du och Sarah i samma klass,blir det inte jobbigt att träffa henne varje dag då? Älskar din blogg. Ochjag älskar ditt utseende! :)
Svar: Jo det gör vi, och nej det är inte jobbigt. Tack så mycket sötis!
 
kan inte du snäällaa visa hur du fixar dina ögonbryn? dom är helt perfekta :) skulle verkligen uppskattas!
Svar: Vet inte riktigt hur jag ska visa haha... jag målar dom bara "efter min form" med en vanlig ögonbrynspenna, och noppar dom också. Men tack så mycket!
 
Älskar den här texten, så sann

Kommentarer
Postat av: Anonym

marilyn vill bara säga du har ett äkta tonårsliv! skulle verkligen göra allt för att leva som du!

kram fredrika, 15 år :)

2012-11-21 @ 21:44:20
Postat av: Anonym

Hej har en fråga vilken typ av killar faller du för oftast?

2012-11-21 @ 22:16:27
Postat av: Anonym

en till fråga! kan du inte börja på nattstad? :D

2012-11-21 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0