Söndag...

 
Hej finisar!! Förlåt för min usla uppdatering.. får typ lite små ångest haha.. men jag hade verkligen inte tid att blogga igår. Var rätt trött på dagen sen på kvällen blev jag stressad. Fick stressfixa mig lite granna för jag skulle in till stan och möta Isabella. Vi drog på fest i spånga, men det var inte särskilt kul så vi och några andra åkte hem till Lova och mös där hela kvällen. Tills jag och Bella fick skjuts till stan sen åkte vi hem och sov. Ett väldigt kortfattat inlägg om min kväll! Nu har jag kommit hem för ett tag sen i alla fall och har precis ätit sushi, räddningen idag.. så gott! Ska kolla lite OC nu och bara chilla resten av kvällen - behövande! Imorgon är det måndag igen vilket betyder ännu en lång vecka framför sig med skola, får försöka se det posetivt i alla fall på något sätt! Hoppas ni har haft en bra helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0