4 november

Ja ni.. Det här med bloggandet är inte riktigt min grej som sagt, menmen. Det har varit höstlov och jag har knappast varit hemma en endaste dag, flängt runt hit och dit och massa saker. Men det har varit kul! Nu är jag i alla fall hemma och har vart det hela dagen, riktigt skönt att ta det lugnt för en gångs skull den här veckan. Lite små ångest att det är skola imorgon bara men det löser sig nog...

Vad har jag gjort under lovet då? Vart med mina älskade kompisar, halloweenfester, poolparty, fikat, shoppat, myst.. Ja lite såna saker. Lyckat lov faktiskt! Har inte så mycket mer att säga för tillfället förutom att jag ligger i min säng just nu och håller på att plugga lite (försöker i alla fall..) och alldeles strax ska jag ut och möta Hanna på en cigg och snacka lite! Latero

Fyra bilder från i veckan, taget från min instagram. Kan lägga in fler senare!
 
 
Och två frågor jag kan svara snabbt på som någon kommenterade! 
Hur mycket kosta jackan? Sjuuuky snygg!! 
Svar: 6995:- 
 
Hej Marilyn! Tänkte bara fråga, hur lång är du? Hur mycket väger du? Och vad har du för storlek i kläder, du är assmal! Pusssssssss
Svar: Jag är 159-160 har jag för mig och väger 46 kg. kan ha XXS om det plagget finns med den storleken. Men har oftast XS och i något enstaka plagg S. Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Minna Hagelin

Anmäl dig gärna till veckans blogg!
http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html
Kram Minna :)

2012-11-04 @ 21:12:28
URL: http://minnahagelin.blogg.se
Postat av: krille

ljuga om sin vikt, standard ;)

2012-11-04 @ 21:59:57
Postat av: Marilyn Sandberg

sv; ljuger absolut inte om min vikt! Förra sommaren vägde jag 45.

2012-11-04 @ 22:44:05
URL: http://marilynsandberg.blogg.se
Postat av: Adrianzakarias

För snygg kille nere i vänstra hörnet!!!!! lägg upp hans fb !

2012-11-12 @ 21:33:14
Postat av: angelika

Vad har hänt mellan dig och sarah?

2012-11-12 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0