Svar på vissa kommentarer

Kan du inte ta kort på dit hus i Portigal?:D
Svar: Har fått den frågan rätt så mycket nu, kanske imorgon!

Hur länge har du och Sarah känt varandra?:)
Svar: 8 år.

Du är väl halv portugies? Portugal gick inte till finalen.. men har du hört deras låt? :)
Svar: Ja, det är jag. Och jag hörde deras låt men tyckte inte den var så jätte bra faktiskt, helt okej!
-
Vart har du köpt den där korsetten eller vad det är? , sjukt jäkla snygg alltså ! Kan du inte slänga upp svar till mig, älskar din blogg. Puss
Svar: Den har jag köpt här i Portugal förra året! :)
-
kan inte du lägga ut en bild på din ögonbrynspenna?
BTW galet fin blogg :)
Svar: Orkar tyvärr inte ta kort på den just nu haha... men det är H&Ms vanliga som typ alla har, dom som finns både i mörk och ljusbrun. Den bästa ögonbryns pennan enligt mig!
Fortsätt fråga om ni undrar någonting, bara kul att svara! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0