Nattbloggning

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men har inte suttit vid datan så mycket. Är mest inne på mobilen när jag är inne på facebook osv eftersom att jag mest är ute! I alla fall. Har fått rätt så mycket färg idag så det är jag glad över, legat och chillat vid poolen i stort sett hela dagen, som vanligt haha! Sen mot kvällen drog jag iväg och åt med min familj osv på en supergod resturang, umgicks och så. Det var mysigt! Kom hem runt 11 och har inte gjort så mycket mer sen dess. Snackat med mina kompisar och sådära, saknar allihopa! Imorgon funderar jag på att färga mitt hår lite mörkare, mörkbrunt! Det ser ut som jag har det på bilder för jag lägger kontrast men i verkligheten är det mellanbrunt/ljusbrunt. Tycker det är så snyggt att ha jätte mörkt hår och solbränd. Vad tycker ni? Trivs också bäst i den hårfärgen och tycker den passar bäst på mig!
Nu är klockan tjugo över två här och jag är fortfarande inte trött. Vaknar jätte tidigt men blir typ ändå inte trött förrän jätte sent på natten... konstigt! Har sökt in till olika gymnasium nu också, Huddingegymnasium som första val, john bauer som andra val. Sen några fler... inriktning sam-beetende om någon skulle vara nyfiken :) Och jag är 95a inte 96a så alla vet! Har nyss tvättat bort mitt smink, borstat tänderna och sådära så nu blir det sängen för min del. Sov så gott fina läsare!

*vattnet var kallt* ser ni min min..? haha! Lite kul förresten att alla dom här bilderna är tagna med min Iphone, rätt så bra kamera!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad gick du för linje förut när du hoppade av?:P

John Bauer är en skit skola..

2012-05-14 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0