Live from Portugal

Hej bloggen! Ska jag kanske komma tillbaka på spåret igen?... haha älskar att jag säger så varje gång och så blir det inte av! Men, nu ska jag i alla fall försöka. Så vad har hänt den senaste veckan då typ? Rätt så mycket, i måndags var det valborg då drog jag och några till uppsala och firade valborg, det var rätt så kul! I onsdags grillade jag med några sköna människor och krökade lite, i torsdags var jag med sarah, igår var jag på fest i nacka och nu.. ja nu är jag i Portugal! Väldigt spontana saker i mitt liv känns det som haha..... nej men jag och Sarah skulle ju åka hit samtidigt i slutet av maj men det var lite saker som gjorde så jag åkte hit tidigare, kan inte vänta tills hon kommer hit om ungefär 25 dagar, så jävla taggad!! Ska vila upp mig haha  Ganska skönt att bara ta det lugnt lite osv också, inte träffat pappa på ett tag heller så ska umgås med han ikväll och så. Har flygit hela dagen och inte sovit en blund inatt så ska bara ta det lugnt, men måste bara uppdatera om att vädret här är underbart och imorgon ska jag börja steka, fan vad brun jag ska bli! hörs snart puss 

Film från förra året vi var här, okej jag är typ för taggad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i Portugal ska du vara? :)

2012-05-05 @ 22:36:08
Postat av: sofia

varför åkte inte sarah samtidigt som dig? :)

2012-05-06 @ 15:49:22
Postat av: Mimmi

Deporterad?

2012-05-07 @ 09:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0