Mystimes!

Hej allihopa! Eller godmorgon kanske jag ska säga..? Haha!
-
Jag och Molly har degat hela dagen, men det är ju okej för att det är söndag..? ooh, vaknade klockan tolv har bara chillat som sagt. Men det är det posetiva med söndagar, att man bara kan lata sig! I alla fall, igår så drog jag och Sarah på fest i Bromma. Fick skjuts dit av Daniel så det var jätte skönt, det här jävla vädret förstör ju ens hår!! Inte okej.. Det var jätte kul där i alla fall, roligt folk och bra drag.. lyckad lördag med andra ord!
-
Runt tre tiden eller någonting sånt drog jag och Molly därifrån, våra magar höll på att dö av hunger så vi åkte till statiol och köpte massa onyttigheter, tjockistimes! :) Bjuder på lite bilder från igår, bra att Molly har sin kamera så ni får lite finare bilder än med bara min iphone...;)


Jag och Sarah


Molly och jag!


Jag och Molly igen, den klassiska puss-bilden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0