Godmorgon!

Hur mår ni idag? Med mig är det inte så jätte bra... lite bakis och sen på det börjar jag bli sjuk, känns som jag börjar få lite feber, hostar och kan knappast andas. Woho! Varför ska det just hända mig när vädret är så jävla bra? På vintern när det är iskallt är jag aldrig sjuk, så typiskt!

Igår i alla fall så degade jag och Sarah i stort sett hela dagen, sov till klockan fyra.. haha lyckat! Sen åt vi och åkte hem till henne och degade lite till, fixade oss till slut och drog på fest i Medis. Var helt okej men inte världens roligaste! Åkte hem till Sarah sen och däckade direkt.. är hemma nu i alla fall och väntar på att mamma ska komma hem med godis åt mig, så sötsugen så jag håller på att dö.. Men kommer nog bli ganska bra bloggning idag eftersom att jag förmodligen bara ska vara hemma om jag inte mår bättre sen och får för mig att dra ut eller något! Så länge kan ni få en muppig bild på mig från i fredags på tunnelbanan.
Puss 
image description

Kommentarer
Postat av: vanessa

sjukligt snygga solglasögon! vart har du köpt/vad är det för märke? =)

2012-03-25 @ 18:22:18
Postat av: anonym

En fråga bara du skriver ofta att du sova över hos sarah för att du hatar att sova själv. Har du egen lägenhet? Eller varför är du ofta hemma själv? kram

YOU ARE THE BEST BIG LOVE TO YOU !! <3

2012-03-25 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0