Godkväll!

Jag har verkligen sugit på att uppdatera på senaste tiden känner jag, men känns som jag aldrig har tid haha! Börjar förlora "bloggsuget" igen också som jag gjorde förut när jag slutade blogga.. inte bra! I alla fall..
Försov mig lite idag sen drog jag till skolan, tråkigt som vanligt! Är det något jag verkligen hatar är det skolan, inga överdrifter.. efter det åkte jag hem till Sarah och vi fixade oss lite extra sen drog vi in till stan! Känns som jag är där ganska så ofta, men det är ju skönare ju varmare det blir ute :) Sen kollade vi runt lite i affärer, träffade massa kompisar och sen så satte vi oss och fikade på cafe60, satt där ett ganska så bra tag och snackade om allt möjligt! Verkligen ALLT haha. Så skönt! Men det förblir hemligt ;)

Sover här hos Sarah ikväll också, hatar att sova ensam! Vi ska snart sätta på en film och bara ta det lugnt, skönt! Det blir Holiday in the sun yttligare en gång haha, helt kär i den filmen. Om någon har sett den så måste jag bara berätta att den scenen som han sjunger till Mary-kate börjar jag och Sarah typ gråta av. Världens bästa film! Får se om jag bloggar något mer ikväll annars hörs vi förmodligen imorgon. Avslutar inlägget med en bild på mig och Sarah från idag. Puss på er!



HAHAHA varför ser det ut som min mage är jätte stor... HEMSKT! Tur att vi vet att den inte är det ;)

Kommentarer
Postat av: Tesla

Vad har du köpt din tröja? Den var jätte fin! :)

2012-03-14 @ 17:14:21
URL: http://teslawikman.blogg.se/
Postat av: Angelika

Hej, var inte du på G med Chrille Jigling förut, eller aa för jätte länge sedan?

Vad hände egentligen för ni verkar ju typ avsky varandra nu? :o

2012-03-18 @ 18:53:23
Postat av: Anonym

ditt kassa självförtroende bara lyser igenom

2012-03-19 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0