Dag 4

Bild 2 och bild 3 kan jag göra någon annan dag, mina föräldrar och mina syskon. Jag har ingen bild på dom på datan just nu och inlägget blir ju lite tråkigt då! :( Så... vi tar bild 4 " min bästavän "
__________________________________________________________________________________
Sarah Carlsten, vi har verkligen gjort allting med varandra kan man säga, gått igenom jätte mycket, känt varandra i 8 år och hon är verkligen den som står mig allra närmast hur mycket vi än bråkar, vi kan också säga allt till varandra, då menar jag ALLT haha, spelar ingen roll vad det handlar om utan bara allting, det är så skönt. Min bästavän ♥ Love



GAMLA BILDER PÅ OSS. oooh times! Saknar mitt ljusa hår!! ska jag färga tillbaka btw?;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nje, du passar i mörkt.

2012-03-08 @ 18:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0