19 mars 2012

Godmorgon sötisar :) Sovit gott? Jag har sovit super bra! Somnade ganska tidigt igår också så det var riktigt skönt. Konstigt att jag vaknade runt tio menmen.. imorgon eller onsdag skriver jag ut mig från min skola, känns bra men samtidigt inte. Måste ju göra det jag vill och linjen var verkligen ingenting för mig! Börjar skolan i höst i stället.. men det är ju inte så att jag ligger hemma och degar hela dagarna för det, finns ju massa annat att göra ;)

Hm.. Annars då? Ligger fortfarande i sängen och kollar runt lite, ska fixa mig om ett tag. Dagens planer är att jag behöver åka och kolla på en ny skinnjacka, men tycker det är så svårt att hitta en snygg haha.. därför jag måste passa på innan alla snygga tar slut! Sen träffa Sarah ett tag och sen ikväll ska jag träffa sötisen tror jag hihi. Låter bra! Såg också nu på facebook att det är många som skrivit till mig och skickat länkar med "fejkprofiler" Folk som låtsas vara mig.. tycker sånt är så läskigt. Tänk vad dom skriver och vad " jag svarar" om dom skulle se mig på stan till exempel och tro att jag är en annan person som dom har snackat med på facebook som kanske heter Julia? Skitläskigt ju.. skulle vara jätte snällt om ni kunde anmäla dom :) Aja, nu ska jag äta frukost och piggna till lite, vi hörs sen!




Ett exempel... hur orkar man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0