Memories that never die

Godmorgon! Jag och Sarah vaknade runt två tiden. Vi har ätit frukost och bara chillat, måste ut snart vädret är ju helt underbart! Man känner verkligen att våren är påväg, ååh happytimes! *Jag har klarat av denna vintern med* så tänker jag alltid när vintern är slut, haha! Aja, ska börja fixa mig nu, torka mitt hår osv. Ha en fin dag, puss
.
Hittade förresten en bild på mig och Sarah i arkivet. Bilden är tagen på oss för exakt ett år sen, jag minns det som igår. Där var jag blond också, saknar det! Funderar starkt på att färga tillbaka till ljust nu när sommaren börjar närma sig.... nej men för 1 år sen, tiden när verkligen allting var som bäst. Skulle göra vad som helst för att få det tillbaka!..
.

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

fan va ful till vänster

2012-02-29 @ 16:34:04
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0