Godmorgon sverige, stockholm, väääärlden

Godmorgon kära läsare! Besöksrekord igår.. (sen jag började blogga igen) Kan det vara för mitt inlägg jag skrev igår? Hehe vissa fattar vissa inte!....

Är vaken nu i alla fall, var en mardröm att gå upp imorse. Ville bara sova vidare... vaknade vid sex så har alltså bara sovit fyra timmar (!) jag drömde också att jag hade sveriges största blogg och var hollywood kändis och skulle snart dejta leonardo dicaprio... tror ni jag vill vakna upp då? Det sägs ju att vissa saker man drömmar om blir till verklighet.. något jag nyss skrev kommer i alla fall snart bli det ;) Jajaja. Ska börja bege mig mot skolan snart så fort jag orkar kämpa mig ut i det kalla och genom dörren. Slutar i alla fall tolv så jag ska ju inte klaga!
Efter skolan ska jag möta Sarah, vi ska göra en sak som kommer upp på bloggen ikväll.. bla ett videoinlägg..... Ha-ha wait and see! Måste gå.

Vi hörs!

Bjuder på några bilder på mig från när jag var ljushårig, saknar det! Ska nog färga så till sommaren innan jag och Sarah drar ifrån det här jävla landet, vad tycker ni`? haha inte för det spelar så stor roll jag gör ändå som jag känner/vill i slutändan men ni kan alltid komma med era åsikter :)
.

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

Fin blogg =) kram!

2012-02-21 @ 08:20:12
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/
Postat av: josefine

Fan vad snygg design o header! ;D

lust med länkbyte?

har ca 300-400 läsare...

kram!

2012-02-21 @ 11:16:29
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Hejsan sötisar!

Nu var det dags för dagens blogg igen, kika gärna in och var med. Skulle vara jätte roligt, lycka till! Kram :)

2012-02-21 @ 14:49:10
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah orrre du är alltså , du var mycket finare förut men aja du kanske gillar att ligga med allt och alla och strula med dina vänners x och skicka naken bilder på dig själv och förresten fyfan vilka bröstvårtor och snälla gumman sluta gå efter mitt x du borde veta exakt vem jag är ;)

2012-02-21 @ 16:10:44
Postat av: Julia

Jätte fin blogg :) Kolla gärna in min, å hur många läsare har du ungefär varje dag?

2012-02-21 @ 17:36:47
URL: http://juliaarviidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Första gången jag har en Veckans blogg tävling på bloggen, var med och du kan bli länkad för 100-300 läsaren!



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-v8.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer.

/ L I S A ♥

2012-02-21 @ 18:39:52
Postat av: Oskar

Sjukt grym blogg marilyn! Sjukt kul att läsa den! (:

2012-02-22 @ 01:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0