Liten års resume

Precis när jag skulle bege mig ut så blev det lite ändrade planer! Jag stannar hemma och tar det lugnt ikväll istället. Så att jag är pigg imorgon på min födelsedag och fira mig! Woho.. hahah. Orkar inte direkt vara bakis så fort jag vaknar, så lika bra! Blir 17 år önskade verkligen det var nu jag blev 18. Fast jag ser det posetivt för nu är det bara 1 år kvar. Gud vad det känns som att det här inlägget blev rörigt nu!
 
Har kollat igenom mina gamla blogginlägg under det här året vad som har hänt och så, var några månader jag inte bloggade och hade en "bloggpaus" så då kommer jag inte ihåg exakt vad jag gjorde under den tiden. (därför hoppar jag över vissa månader som tex Januari) Men kan ta med en liten del, hoppas på att nästa år blir minst lika bra. Om inte bättre! Vilket jag tror att det kommer bli :)
Februari 2012
Hade en tid då jag fikade och festade rätt mycket, varje helg i stort sett.. åkte limmo med ett gäng härliga vänner och festade på ett jätte fint hotell vid arlanda. Umgicks mycket med Molly på den tiden! Såg shoo bre och en gång i phuket på bio (spännande haha) går aldrig på bio längre. Fick också för mig att börja gå på en diet, därav bilden uppe i högra hörnet. Men det gick inge vidare. 

Mars 2012
I mars hände det mycket saker, det var en underbar månad. Dom flesta stunderna. Det underbara vädret började komma fram och man kunde äntligen ha tunnare kläder på sig. Jag saknade min pappa jätte mycket vilket var lite jobbigt. Var på roliga fester med underbara vänner. Började också gilla en kille otroligt mycket och var mycket med honom. I mars hoppade jag även av Jensen Södra och tog ett sabbatsår. Vilket jag ångrar nu.
 

April 2012 
April var väl inte världens roligaste månad eftersom att jag precis hade hoppat av skolan och alla gick i skolan osv, men jag försökte göra det bästa utav det ändå. Sarah fyllde år så vi firade henne, jag färgade håret mörkare, började längta otroligt mycket till sommaren och ville bara utomlands! Firade påsk med mina vänner och tog "modellbilder" haha. Lite kortfattat.
Maj 2012
Började med att jag och massa kompisar åkte upp till uppsala och firade valborg där, det var hur kul som helst! Blev massa utekrök vid sjön & grillade och så också. Tills jag åkte till Portugal, var där och hälsade på pappa. Solade och badade mest, blev jätte brun! Shoppade massa fina sommarkläder där också. Längtade som en galning tills juni månad. 
Juni 2012
Lätt den bästa månaden på hela året skulle jag tro! Sarah kom ner till Portugal, vi var där i en månad och det blev party varje dag haha... träffade en massa underbara människor. Var mycket med oscar och det gänget. Vi levde typ på kyckling och pommesfrites på våran favorit resturang där vid vattnet. Öl började vi också tycka om... sen en kväll när Sverige spelade fotboll emot något land skulle vi stötta vårat land och skrev sverige på hela kroppen och gjorde flaggor så förlorade dom i alla fall, portugiserna mobbade oss haha! Sen solade vi och badade mycket. 
 
FORTSÄTTNING FÖLJER....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0