Jag är inte läskig egentligen

Bli inte rädda för bilden här nedanför, lovar jag ser inte ut som en anka men det råkade bli så på denna bild. Jag har i alla fall vart med Sarah som sagt, vi kollade på sunes sommar. Kan inte sluta garva åt rudolf och åt håkan som blir påkörd utav en "bil" samt åt raggaren med en raggarbil som inte har hår på snoppen. (skämt osido) men dom sa så i filmen, värd att se!!! Svensk klassiker. Nu ska vi äta en macka med julskinka hahaha sen ska vi lägga oss och prata sen sova och vi är jätte glada eftersom att det är skola imorgon, vi älskar skolan för er som inte visste det. Jätte random inlägg men jag hade lust att skriva. Godnatt återigen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina ögonbryn är som kenzas! (KOMPLIMANG)!!

2012-12-17 @ 14:40:07
Postat av: Lisa

Ändå lika söt ;)

2012-12-17 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0