!

Tre små bilder från stylist lektionen idag!
 
Hej! Var en lång skoldag idag.. tycker jag är i alla fall haha... från 9 till 4. Fast vi fick sluta lite tidigare, skönt det! Efter vi slutade åkte jag och Sarah in till stan, och där mötte vi Ben och kollade i lite affärer och så. Längesen vi sågs! Jag gick runt i varje h&m på jakt efter en klänning men den finns bara i grön/blå inte i silver!!? Blir galen.. ska åka till skärholmen, nacka forum osv... överallt för att hitta den! Haha envis. Nu är jag hemma i alla fall och har varit det ett tag. Ska sova hos en kompis ikväll och ska strax börja röra mig ditåt. Så det blir tyvärr inge mer uppdatering today. Puss på er
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin! Var är tröjan ifrån??

2012-12-13 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0