1a advent

Oj.. hej! Haha, har varit en jätte dålig uppdatering den här helgen, men så kan det bli ibland! Har spenderat hela helgen med Hanna. I fredags så var vi på krök/fest hos Matilda, och igår (lördags) hade vi en chillkväll, skönt! Vi har solat solarium typ tre dagar i sträck nu så börjar få upp färgen, måste hålla sig detta år. Så det känns bra! Var jätte vit förra vintern, inte okej! Jag har också upptäckt för första gången på länge att det är så himla mysigt nu när julen börjar närma sig, allt ser så fint ut och allt känns så mysigt. Skulle inte sitta fel med en pojkvän som man kan mysa med osv, får ge det lite tid helt enkelt, när nu den dagen kommer haha... Nu är jag hemma i alla fall, äntligen. Ska vara det hela kvällen och bara ta det lugnt, funderar på att börja julpynta lite i mitt rum haha.. spännande! Känner att detta inlägg blev hur rörigt som helst så jag avrundar nog här. Puss
 
Fyra bilder ifrån helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0