True words

Hela ditt liv har du hört saker som du inte kommer kunna göra, hela ditt liv kommer någon säga att du inte är tillräckligt bra eller tillräckligt stark nog, eller inte har talangen som räcker. Dom kan säga att du har fel längd eller fel vikt eller fel typ att spela det där, att göra det där osv. Dom kommer säga NEJ. Flera tusen gånger nej, tills nejen har blivit meningslösa så kommer det fortsätta så. Och du kommer säga JA. Tro alltid på dig själv, låt aldrig någon eller något stoppa dig för din dröm och det du vill. Man ska aldrig säga aldrig, min dröm ska bli sann - det vet jag. Vilken dag eller vilket år det blir vet jag inte, men jag vet att en vacker dag kommer jag ha klarat det.. oavsett hur mycket jag kommer behöva kämpa, kom ihåg att början till något stort är alltid det svåraste.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0