Detta var längesen!



Ögonbrynspenna - Jag klarar mig verkligen inte utan min ögonbrynspenna, känner mig "naken " utan den haha, tror det är det viktigaste jag ALLTID behöver när jag går ut.


Instagram - den där appen i iphone har ju smått börjat ta över mitt liv, haha när jag är i skolan, på tåget, bussen, hemma, osv alltid måste jag uppdatra minst 3 gånger per dag. Nya facebook?


Mysa - Jag är nog en riktig mysis! Älskar att krama och pussas och när killen håller om mig, så mysigt!!



REGN - Fast det kanske ni visste redan? Hur soligt och varmt det än är ute fast om det regnar jätte mycket så kan jag INTE gå ut, helt omöjligt. blir galen när mitt hår ser " slickat " ut och helt förströt haha.. petig tjej när det gäller det!


Mjölk -
finns inte så mycket mer att säga, mjök är inte min favoritdryck direkt.. om det inte är undantag och mjölken är IS IS kall.


Jag är ganska posetiv idag så jag har tyvärr inget mer att " hata " vad jag kommer på nu. Nu ska jag börja bege mig mot tåget, PUSS 


Kommentarer
Postat av: behiye

kan du inte visa i ett videoinlägg hur du fixar dina ögonbryn? :D

2012-04-10 @ 18:35:56
URL: http://behiye.blogg.se/benny
Postat av: Bella Davis

Hej sötnos allt bra med dig? kolla gärna in min modell blogg :) kram

2012-04-10 @ 19:39:49
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: anna

hej marilyn! har en fråga som jag jätte gärna önskar du kunde svara på, jag är mörk brunett just nu och vill färga det ljusare alltså ljusbrun / mellan brun hur gör jag om ja färgar hemma? ska jag först blondera det eller hur gör jag?

Kram

2012-04-10 @ 21:33:08
Postat av: Sofia

Var ni i portugal själva? kram!

2012-04-12 @ 12:51:52
Postat av: Anonym

vilken snygg design du har på denna bloggen:) http://marilynsandberg.myshowroom.se/

2012-04-15 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0