2 april

Godmorgon lovers! Hur är det med er? Med mig är det bra förutom att jag är sjukt galet seg och trött, vet ej varför.. blir alltid så efter helger... segt! Saknar en person jätte mycket också.. hm. Igår tog jag det bara lugnt bokstavligen hela dagen, tog hand om mig själv, ett varmt långt skönt bad, scrub osv.. så skönt! Och idag har jag bara chillat lite till. Men ska ta tag i det nu, hoppa in i en varm dusch bli fräsh och så! Somnade med sminket igår, (hatar det) Sen äta en god lunch. Blir att fixa sig riktigt snygg efter det och åka in mot staden, tror jag ska träffa Sarah. Uppdaterar mer senare när jag är klar med allt, så ska verkligen försöka hinna med ett inlägg innan jag drar ut, brukar alltid vara så dålig på det hehe.. PUSS
-
Bildbrist, förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0