Hur sminkar jag mig?



Ja, det här är då det smink jag använder ''dagligen'' eller foundation inte så ofta för det gillar jag inte på sommaren, tar lite brun utan sol innan jag går och lägger mig i stället sen bara lite puder och solpuder i hela ansiktet. H&Ms rouge och solpuder helt klart eftersom att dom faktiskt är det bästa! Pudret lite ljusare är isadora, och min foundation är väldigt ''tunn'' blir ingen rand eller fläckar eller så, ögonbrynspenna självklart sen två superbra mascaror, sen böjer jag alltid ögonfransarna! Om det är helg och man ska på fest och så använder jag kajal ögonskugga och sådära, lite mer ''fixat'' kan visa det någon annan gång, men det här är det iaf, hoppas ni blev nöjda. Puss!

(haha märkte nu att mitt hårstrå kom med i bilden, oupsie... sorry!)

Kommentarer
Postat av: sara

Vad är det där Lumene, skriv lite vad det är och vad det är bra :D

2011-05-19 @ 14:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0