Seeeg dag...

Kom till haninge där jag fixa mitt pass vid halvtolv, sen fick vi sitta och vänta där tills kvart i två tills jag fick fixa, var nummer 24 när vi kom dit och jag hade nummer 84.. ooh det var inte alls kul kan jag säga. Efter det drog jag hem sen till farsta en snabbis. Och får ångest för att jag hade kunnat ligga på min altan och byggt upp en grundbränna inför portugal, får hoppas på att vädret blir lika bra imorgon!

Vad som händer ikväll har jag än sålänge ingen aning om. Fattar inte vad som hänt med mig jag har vart så sjukt lat dom senaste dagarna.. min kropp typ orkar inte anstränga sig. Kanske behöver några dagars lugn haha.. jag är ju typ trött hela tiden, inte bra :(


brunis...(förlåt att jag bara lägger in gamla bilder, men har bildbrist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0