Bra dag!

Hello bitches!

Uuh jag är så dålig på att blogga hehe.. Igår orkade jag inte :D var på grönan med emma, david & sarah. Har tröttnat på det stället såååå mycket men det var rätt så kul ändå tills jag blev jätte trött och ville hem!

Idag har jag spenderat hela dagen i solen, drog tll ekerö och solade och badade med Sarah, Dannys och Danne. Brände mig litepå kinderna hah.. solen var verkligen stark. Efter det hämtade papi upp mig och Sarah så drog vi och hämtade ut mitt pass som redan var klart - skönt. Sen åkte vi hem till mig och åt, sen ut igen. Sarah skulle hem och jag träffade niclas, mysigt! Är hemma nu och ska snart sova, men först måste jag äta något, har typ inte ätit på hela dagen...


Jag och Sarah igår i kärlekstunneln, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0