bom bom bom

Hej! asså blir faktiskt lite irreterad av vissas kommentarer som typ blir sura för jag inte bloggar, ja jag vet att jag  ibland skriver att jag ska blogga imorgon osv men jag har faktiskt inte haft tid. Jag har ett liv utanför bloggen också. Och varför får vissa typ panik om jag inte bloggar på helgerna på kvällarna, det är väl ändå ingen som läser då eller? Aja..

Sen i torsdags har jag i alla fall inte haft en endaste lugn stund förrens ... nu. kan ni tänka er? Men har haft de gryyyyymt i alla fall, tråkigt att jag inte kan berätta detaljerat men aa. Nu ska jag äta glass . Pusss

bea, jag och ellinore in tha cab i freeedags

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ca hur många läsare har du varje dag? :)

2011-06-07 @ 01:28:27
URL: http://feliiciiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

men shit, hur kan du bli irriterad bara om man skriver att du ska blogga? du borde ju fan bli glad, de är ju positivt att nån läser din blogg och vill läsa mer av den.

isf kanske du inte borde ha en blogg.

2011-06-07 @ 14:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0