woooopwoop

Haha oj.. inte bloggat på typ.. 3 veckor? Som ni märkt haha! Men jag har njutit fullt ut av sommarloet, det har vart så jävla grymt! Men portugal.. omg det finns inga ord haha, dom bästa 2 veckorna i mitt liv. Vi hade så jävla kul!!! Träffade världens härligaste människor, dansade galet, drack massa goda drinkar, stekte, you name it. I augusti innan skolan börjar planerar vi att åka dit igen.. 90 % säkert att vi ska ;) Imorgon tror jag jag börjar blogga lite mer som vanligt. Här får ni bilder från resan! BILDBOMB. Hur har ni haft det hemma i sverige? Själv har vi vart här i två dagar och vi har redan ruttnat, blööö... puss!


Första dagen, viting.


Saris och jag


Jag hehe..


Vi och några som ville ta bild med oss :D


Jag och bästa oscar <3


Sarah, Guus, jag och Oscar


Stek på stranden, lite av sarah, matthjis  och Oscar


Jag och matthjis


Våra trevliga holländare :D


Oscar och jag, hihi.


Underbara portugal!



Ser kritvit ut pga min redigering, -.-

sarah och min lillasyster haha..

_______________________________________________________________________________

Orkar inte mer nu, ni får del 2 senare eller imorgon! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick ni gå på krogen?!

2011-07-22 @ 23:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0