Nattbloggning - min kväll

Cha cha! :D haha vilken bloggare är det som alltid brukar skriva det förutom rahlenfeldt? någon som kan gissa? ;)

Min kväll har spenderats med härliga människor.. Mötte upp louisa först, då mötte vi Julia, andrew, viktor, kelvin, andré och jocke. Vi drog vidare till Isaak där det var folk och var där ett tag.. Hade knappast fixat mig eller någonting heller för den delen eftersom att det först bara var planerat att jag skulle ut med Louisa, men så blev det inte hehe. När vi skulle dra så skjutsade Viktor hem mig hela vägen på cykeln, gulligt!! och skönt för mig som slapp gå ;) anyway. Är hemma nu som sagt,  kom hem för ett tag sen. Kollar på the house bunny & bloggar, ska nog sova om ett tag... Och tråkig som jag är så har jag inga bilder, men ni klarar nog er! Det var allt. Puss & godnatt.


Vem kan detta vara ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt hihi :)

2011-07-27 @ 10:48:05
Postat av: Anonym

Ami of sweden som brukar skriva så? ;)

2011-07-27 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0