Ego pic

Kom hem för ett tag sen.. var först med Rebecca precis som igår så snackade vi om allt och inget. Vi kan verkligen ha mycket att snacka om haha, vet nästan inte vart vi får allt ifrån ;) Efter det drog jag till stuvsta ett tag och träffade Niclas. Sen drog jag hem. Nu hade jag tänkt somna till filmen "holiday in the sun" har sett den filmen flera gånger och jag tröttnar aldrig.. tror det kan vara bland den bästa filmen jag sett. Och nu när jag ser den får jag verkligen flashbacks till en sak, åååh! :( Aja.. här får ni en nytagen bild på mig från idag.  Ny profilbild på facebook också hehe! Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vart köpte du ditt löshår ? Hoppas verkligen du svarar! :)

2011-07-25 @ 13:13:12
Postat av: ' S O F I A ♥

Vart är din topp köpt? :D

2011-07-25 @ 13:41:49
URL: http://sofiapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0