Sa någon någonsin att livet var enkelt?

Hej på er..

Hur har eran dag varit? Min har väl varit helg okej.. så mycket som händer nu för tiden, om ni bara visste allt. Det har gått 17 dagar av det här året och i alla mina 15 år har jag aldrig haft så här mycket problem... åh herregud..

Efter skolan drog jag och Sarah i alla fall in till stan, käkade lite och sen drog vi till studion. Jag var fotrfarande lite småsjuk och hade ont i halsen så jag provsjöng bara, men det gick ju inge vidare. Så får ta det på fredag istället! Sarah sjöng i alla fall en låt som hon blev nöjd med ;)

Sen åkte vi hem till henne och nu är vi här, sover här ikväll. Ska käka sen bortsta tänderna och lite sånt, är verkligen hur trött som helst och nu skulle ingenting sitta bättre än att sova... godnatt.


Kommentarer
Postat av: Joanna (a

AS FIN BILD :DD <3

2011-01-17 @ 21:29:03
URL: http://joannaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0