Lugn fredag!

Tja gullungar! Jag och Sarah har verkligen bara latat oss idag, bokstavligt talat. Men det har vart skönt! Vi var i  farsta en snabbis och jag gjorde bort mig totalt, köpte mcdonalds och tog hem. HAHAHA.. gör aldrig det, maten är iskall när man väl är hemma. Iaf, viktigt för er att veta. Kanske ska ut senare fast jag tror inte det. Annars sätter vi bara på en film och har en mysig tjejkväll ♥ mysigt det med. Har inte så mycket mer att säga så ni får nöja er med det här inlägget helt enkelt. Har inga bilder från idag heller men kommer förmodligen ta massa imorgon, så då får ni dom. Då händer det grejer hehe Puss


Jonte gjorde en söt bild till mig, sötis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0