Svar på era frågor ;)

Hur kan man va så fin? :P
röker/dricker du? :)
vrf har du lösen på bloggen?:)
vilket årtal är du född 96,95 eller? ;)

Svar: Haha tack! Röker gör jag inte och det händer att jag dricker på helger. Har lösen på bloggen för att jag inte vill att mina föräldrar ska läsa. Är född 95!

Vart tog du din piercing? hur mycket kostade det? Gjorde det ont? Hur länge läkte dit tills du kunde byta? Behövde du tjata på din mamma för få ta navel piercing ?
Svar: Tog piercing på hötorget, det ligger typ exakt vid tunnelbanan. Ja det gjorde ganska så ont, jag bytte efter 1 - 2 veckor vilket var väldigt dumt gjort men den har läkt ganska bra nu. Mina föräldrar visste inte ;)

Hur lång är du?
Svar: 157,5 (för att vara exakt) senaste jag mätte mig. Och det var ett tag sen, kan alltid hoppas på 158 nu

Asså du är såå fin och du är min största idol :)
Men skulle inte du kunna lägga upp dagens outfit ibland???
kram

Svar: Vad söt du är! Jo det skulle jag börja kunna göra Kram

oskuld?
har du strulat?
kan man strula om man har tandställning?

Svar: Nyfiken? ;) Ja det har jag. Det är väl klart man kan?

hur lång är du ? :D
ska vi bli tsm?
är det sant att du ska börja i samma gymnasie som mej ? (A) <3

Svar: 157,5. Ja klart vi ska bli Njae men det är väl sant att du ska gå samma gymnasie som mig?

varför ljuger du om att du aldrig varit kär och varför är du så himla rädd för kärleken?
Svar: Ljuger om att jag aldrig har varit kär? Hur vet du det? Sanningen är att jag aldrig har varit det. Och jag är inte rädd för kärleken vill bara inte ha ett förhållande just nu.

får jag ta på din rumpa ? :D <3
favorit färg ? :P
varför hatar du "x)" smileysarna ? :O
är miley cyrus verkligen bra i "the last song" lr va fan den hette?
vrf vill du inte sjunga en av eminems låtar, dom är ju grymma ? :O
tränar du ngt?
du har riktigt fin rumpa btw! <3333333333

Svar: I dina drömmar danne Rosa är min favoritfärg, jag hatar ''x)'' smileysarna för att dom skrämmer mig och är grymt fula och irriterande. Jaa hon är skitbra, men det är hon i alla filmer! Ja dom är grymma men om jag skulle sjunga dom skulle dom inte vara gryma längre? Nej jag pallar inte träna -  skulle ge upp efter 2 minuter. Man tackar!

röker du? :)
Svar: närå

vart tog du din percing?
vad var det för grej du och sarah skulle fixa i handen eller nått förut ;)?
godaste alkoholdrickan?
är du lätt påverkad? :p

hahahah hej jag är mongo men roligt att veta :)

puss din blogg e bääääst.

Svar: Tog den i hötorget. Haha hemlis! Smirnoff Ice är godaste. Inte hur lättpåverkad som helst men inte svårpåverkad heller. Tack!

gillar du dina tår?
har du blivit slickat om dina tår?
är dom saftiga?????

Svar: HAHAHAH asså va? Nej jag gillar inte mina tår, har inte blivit slickad om dom och joooo klart dom är fett saftiga!

vilket gymnasium ska du gå? vad för linje? musik? :D
Svar: Vet inte riktigt men det står nog emellan nacka och jensen södra. Sam beetende eller ekonomi juridik. Konstigt nog så vill jag inte gå musik längre, det bara blev så. Vill gå som vanligt i skolan och så har jag ju ändå lite musik på fritiden om jag vill c

är du oskuld?
vad vill du bli när dud är stor?
kommer du bo i sverige?

Svar: Hemlis. Känd & rik, ha ett skitroligt jobb som jag verkligen trivs med. Det vet jag faktiskt inte!

på vilka villkor skulle du gå med på ett one nigth stand?
Svar: Inga, mobbad fråga.

när ska du gå i studion igen? har du slutat? :O var längesen man hörde en låt:(

Svar: Har självklart inte slutat! Det har varit julstängt som sagt. Nästa fredag börjar det igen, läängtar!

är du på tillsammans med martin?
Vilka bloggar läser du?
när ska du byta design?

Svar: Det är bara på driv Läser många av mina vänners bloggar, paows och ibland dessies! Sa byta design när jag får tid och när någon riktigt bra vill göra en snygg till mig.

Är du fortfarande kompis med Nicole? :)

Svar: Vi umgås inte längre.

har du lööshår? :)
Svar: Yes... tyvärr!

Hur är du som persom om man är med dig?
Hur kan du vara så fin?

Du verkar vara en rolig tjej! :D kram!

Svar: Jag vet inte riktigt, fråga mina kompisar! :) Föddes så.. haha nä men tack!

När var det första gången du blogga?
Varför började du blogga?
Hur har du blivit så känd? :)

Svar: 2 år sen tror jag. Började blogga för jag läste storbloggar så ville jag också prova på.. är inte känd hehe!

Gumman varför är du så otroligt fin?
Vilken är din favorit affär som du handlar mest i?
Hur många besökare har du per dag?
Pussen :)

Svar: Om det är någon som är fin här så är det du sötis Min favorit affär är nog h&m eller bikbok. Runt 400 nu när jag skaffat lösenord, hade runt 500 förut! Puss

har du varit full?
Svar: Ja

Hur fixar du ditt hår? Hur sminkar du dig ? :)
Svar: Plattar det, sätter i löshåret. När jag sminkar mig tar jag först foundation, lite puder & rouge sen mascara och eyeliner. Enkelt

vem är din BÄÄÄÄSTA kompis? :D
vem kan du säga allt till :D?????

hmm.. för & jävlas..

vilken är den gooodaste drickan? ;)
röker du? ;D
are you a virgin HAHAHHA

Svar: Du är min bästa kompis Sarah Dig! Den godaste drickan, cola och ...... röker inte. HAHAHA det vet du svaret på

Kommentarer
Postat av: Amanda.

lite sen fråga.. :) svara gärna!

när du tog navelpiercingen, frågade de om du var 15 eller behövde de bevis?

din blogg är bäst <3

2011-01-07 @ 01:15:02
Postat av: tara

hur lyckades du med att ta navelpiercing när du inte fick för dina föräldrar?

2011-01-07 @ 01:27:03
URL: http://taramaria.blogg.se/
Postat av: sara

hej hej! underbar blogg du har!! skulle du kunna tnka dej att göra en länk byte med mej? :D

2011-01-07 @ 11:09:50
URL: http://undercoverninja.blogg.se/
Postat av: Sarah

Älskar din blogg gumman ! :-* X) X)

2011-01-07 @ 13:45:23
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du! :)

Vet du vad? Jag skulle behöva din hjälp! Jag försöker bli "The blog of the year 2010" på facebook! Skulle vara supergulligt att lägga en röst på mig? :D Skulle bli skitglad! Puss!



Sök på "The life of Sarah" :)

http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=1838898825



Kom ihåg, ställer du upp för mig, kommer jag att ställa upp för dig om du vill! :)

2011-01-07 @ 13:57:22
Postat av: sarah

inte jag som skrev kommentaren över? -.- mog1

2011-01-07 @ 13:59:09
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: jonna

ut med fler egobilder NU! :D

så man kan få försöka göra en fin header.

och filmer och bilder såklart.

kram

2011-01-07 @ 14:18:29
Postat av: Anonym

Vad heter studion du spelar in i?

2011-01-08 @ 16:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0