Underbar dag med underbara personer

Hej sötnosar! (hatar att säga hej i bloggen de låter nördigt..) eller hur man ska börja ett blogginlägg hehee. Idag var jag i alla fall i stan med Ellinore, Jonte och Sarah. Det var riktigt mysigt faktiskt! Snackade om allting mellan himmel och jord och skrattade så att jag fick ont i magen. Gick även igenom halva stockholm, eller kanske hela?? för att hitta en pizzeria, TILLSLUT hittade vi vårat mål och tjockade oss. Just nu sitter jag och Sarah i alla fall hemma hos henne och kollar wallander, eller kollar och kollar sitter mest vid datan.. Avsnittet var inte direkt de bästa, snart blir de beck och cola i alla fall. livet leker ♥ haha. Här får ni lite bilder.

Vet att jag inte bloggar så mkt och har en tråkig uppdatering, men bloggar när jag känner för det. Det är lov och vill njuuta och ha så kul som möjligt. Ni har knappast fått veta hälften av vad jag gjort tex... spännande? faktiskt, puss





Så såg jag ut idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din skinnjacka ? grymt fin!

2011-02-28 @ 08:19:02
Postat av: Anonym

Eller du e typ vid farsta där ?? På sista bilden

2011-03-18 @ 00:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0