TPL

Vet inte vad det är med mig, känns som om jag är trött hela tiden... på helgerna osv, vardagarna mest men ändå. Tror det är skolan som tar kål på mig, jag behöver sommarlov!♥

Jaja jag får väl överleva.. :) Idag så fixade jag och Sarah oss sen drog vi hem till henne och Ludde och Chrille skulle komma men det blev inte så för att det hände lite saker som jag tyvärr inte kan skriva i bloggen. Så vi drog ut och käkade, våran tradition typ haha.. så är det om man inte orkar äta hemma. Sen träffade vi Ida och Louisa ett tag sen drog vi hem till Robin och kollade på melodifestivalen, käkade godis snackade osv. Lugn lördag!

Sarah sover hos mig ikväll igen och ja.. det suger helt enkelt att vi fortfarande har vårat straff efter det som hände för 2 - 3 veckor sen. Får fortfarande inte vara ute så jätte sent :( Har vart väldigt dålig med att lägga in nya bilder och så men det ska jag se till att ändra på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va va det som hände?

2011-02-06 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0