Svar på några mer frågor

kan du visa dina favurit plagg :)
Svar: I ett annat inlägg blir det nog isf hehe.. men det är nog mina jeans från Jc på bilden under eller skinnjackan, just nu!

Hur mkt väger du å sarah?
Svar: runt 40, någonting med 40 iaf längesen jag vägde mig exakt

På Facebook skrev du att du var rädd, för vadå? :O
Svar: Det kan jag tyvärr inte säga till er eller skriva här, jobbigt läääge men ni får fortsätta vara nyfikna. Det är ganska så privat, en sak både med mig och sarah.

varför vill du inte att dina föräldrar ska läsa din blogg? :D
Svar: Nu har jag ju inte lösen kvar, men för att skriva vissa saker jag inte vill att dom alltid ska läsa om, jag tror nog inte jag är ensam om de haha ... Men nu har jag tagit bort lösenordet dels för att mina besökare sjönk med flera hundra och för att jag inte orkar bry mig om dom läser eller inte, mitt liv lixom hehe =)

hur träffade du sarah? :)
Svar: Hon började i min klass i trean :)

1. Har du några syskon?
2. vilket photoshop har du?
3. varför är du så JÄVLA SÖT?!
4. vilka småbloggar läser du ? tex happyamlqvist, sofiakarlberg, josefine, missy osv

kram <3
Svar: Ja, har inget photoshop. hehe född så ;)
Jag läser många ''småbloggar'' .. hm dom jag läser mest är väl shms.blogg.se , rebeccamagnusson.blogg.se , shiteden.nu , fettgay.blogg.se , elliu.blogg.se , melinagillgren.blogg.se

hur lärde du och sarah tjulander känna varandra? bråkade ni sen när ni slutade prata eller vad hände egentligen?
Svar: Sen typ ett och ett halvt år tillbaka sen, genom pea eller msn.. hahah den tiden ni vet. Inget har hänt? varför undrar alla hela tiden?

Gillar du blattar? Eller haru något emot dom? Du är jätte svennig tkr jag, haha... fastän du är halv portugis.
Svar: Jag har inget emot blattar.

hur länge har du och sarah ( carlsten känntvarann ?
Är du kär i nån?
Hur långa är era raster för du och sarah brukar juu gå hem till dig . ?
Svar: 7 år typ, nej är inte kär i någon. typ vanligtvis en timmes rast men bor två minuter från skolan så vi hinner mycket väl :)

Hej c:
vilka låtar brukar du lyssna på?
vilken musik stil gillar du?
har du någon kändis du ser upp till?
Svar: Det är blandat, kan inte välja en! Miley cyrus :)

1. äru oskuld?
2. när fyller du år
3. vad henne mellan dig och chrille?
4. du sjunger sjukt fint & du är min favorit blogg läsare , kollar på den varje dag puss :*
du kanske minns mig jennifer junior @ fb men har tagit bort den , puss love yaaa!
Svar: Nej det är jag inte, 26 december. Lite saker jag inte behöver ta upp här.... tack sötnos!

Längd och vikt?
Hur lång skulle du vilja va?
Hur kan du va så snygg,(avis)
Älskar din blogg den är bäst:)
Svar: 158, någonting med 40.. hehe född så antar jag ;) Tack!

hur lång är du?
hur mycket väger du?
favoritfilmer?
favortit tv-serier?
Svar: läs längre upp.. hm the last song är nog min favoritfilm, serier. Beror ju på vad du menar med det, jersey shore big brother.. brukar aldrig kolla på tex gossip girl osv.

Vart har du köpt din jacka :D lite seg men skitsamma haha <3
Svar: redan svarat på :P hm divided.

Kommentarer
Postat av: hej

har du löshår?:)

2011-02-28 @ 13:59:06
Postat av: Anonym

du och tjulander träffas ju aldrig längre? vilket ni gjorde förut väldigt mycket, något måste ha hänt ?

2011-02-28 @ 20:15:22
Postat av: Anonym

Klicka bara på länken så hjälper du mig att få gratis Siimii, behöver 20klickar! :D

http://www.gratis-siimii.net46.net/?uid=abirs

2011-02-28 @ 20:55:37
Postat av: Anonym

Om något har hänt dom så behöver du inte bry dig? dt är inte så att hon ska berätta det t vem som helst. Och Marilyn förlåt för jag typ frågade vad som hände mellan dig och chrille , skulle inte heller att fråga , I'm so sorry!!!! men du är skit söt och fin chey , puss och kram & älskar din blogg !!! <3

2011-03-01 @ 19:21:04
URL: http://liibanes.blogg.se/
Postat av: Anonym

när förlorade du oskulden ?

vart var det ?

vem var det med ?

snälla svara :) love your blogg

2011-03-01 @ 22:56:34
Postat av: bella

Hej hoppas allt är bra! kolla in min blogg om livet som MODELL i NEW YORK CITY! Länka den gärna! Kram Bella

2011-10-18 @ 14:52:36
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0