Saturday night

Tjaaa! Idag är det lördag. Vaknade konstigt nog upp vid halv 8 med världens huvudvärk *boooooooooom* fick höra från mamma att jag hade gått upp halv fem och druckit upp halva juicepaketet för jag va så ''uttorkad'' ha-ha... mystiskt!

Runt halv tolv kom Julia hem till mig för jag och sarah behövde snacka ut hehe. Sen drog jag och Sarah in till stan för lite shopping och solning, fick med mig en tröja och ett halsband. riktigt skönt att sola också kände att jag började bli vit som snön så det var på tiden att bli brun - viklet jag blev :))) sen åkte vi hem till Jonte där Danne också var och kollade på film och käkade godis, lugn kväll. Nu är vi hemma hos Sarah iaf helt slut, hade tänkt äta någonting nu och sen sätta på en film och somna... typ. Har bara ätit frukost idag, ILLA. Godnatt


Jonte smygfotarN.... dom där iphonens alltså :(

Kommentarer
Postat av: E M A ♥

fettfin blogg! :)

2011-02-27 @ 07:47:06
URL: http://emabakija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vara skit gulligt ifall du visa det du köpte :)? För älskar din klädstil marilyn!

2011-02-27 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0