I will catch a grenade for ya

Den här kvällen har bestått av följande.. sarah plingade på & ska sova här som vanligt, jag klädde ut mig till en 90 årig gammal tant, vi åt glass, vi snackade med chrilleboooi i telefon, vi lyssnade på att vara 15 år, jag skrattade så ja fällde en tår, sarah snodde min mobil så fick rusa maratonloppet efter henne för rädda mitt liv innan det blev massa konstiga sms till halva min kontakt lista, och lite mer! Men nu har vi lugnat ner oss lite, var nog lite för hyperaktiva. Sitter nu och nördar oss vid varsin bärbar data i min säng och kollar jersey shore, ääälska <3 efter det big brother. Så hade jag tänkt hoppa in i duschen en snabbis också, skönt!

Kände att det här inlägget blev lite rörig med massa nödvändig information ;) Pusshej


Någon riktigt ful bild jag hitta på min data bara sådär. Inge löshår (Y)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har ju långt hår utan löshåret, varför ska du ha löshår för då? :O

2011-02-23 @ 16:05:21
URL: http://jenniferkristin.blogg.se/
Postat av: ida

vart har du köpt tröjan ? :)

2011-02-26 @ 18:38:20
URL: http://idapermangs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0