Är detta normalt?

Okej för det första så har jag ångest för att det är skolhelvettet imorgon, för att jag har 3 prov den här veckan och för att jag ligger som ett frågetecken och funderar på livets mening. Den här kvällen har jag hunnit kolla på wallander, druckit varmchoklad med vispgrädde, tagit bort 8 stycken randoms som spammade mig på facebook, duschat, varit inne på msn för första gången på 3 månader, fått aggressionsproblem av en viss pajasfjant, och lite sånt. Visst låter det roligt?

Känns som om jag behöver lite sömn nu för att försöka klara morgondagen, måndag imorgon vilket suger ÄNNU mer eftersom att jag slutar fyra :/ Jag blir självmordsbelägen av tanken....... haha nej men.. vet inte vad jag ville få ut av det här inlägget mer än att jag är trött, hyperaktiv och hatar skolan. Puss och kram & godnatt :)



Jag & sarah förra veckan. WIIIIIIIIIIE är så söt vill bara äta upp mig själv :') ps: hade en pärla på tungan

Kommentarer
Postat av: Victoria

fin blogg! :)

2011-02-07 @ 15:36:20
URL: http://victoriajohanssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självmordsbenägen*

2011-02-07 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0