Lovely

Nu är jag hemma igen! Ligger på min baksida och solar, det är faktiskt jätte varmt och skönt ute idag! Man fryser ju inte ens i skuggan, ligger och lyssnar på musik, dricker cola också + håller på att skriva en låt. Om vad? hm.. ja ni.. :/ För tillfället orkar jag verkligen inte göra något, är helt slut efter helgen & ont i hela kroppen. Känns som jag inte har tagit det lugnt på hur länge som helst, så det blir nog att jag ligger här ett tag till. Wiiie nu fick jag också sms av världens sötaste, det gjorde min dag! Hur har ni det idag? :) Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej älskar verkligen din blogg!

Och jag tycker din nya hudfärg är as snygg:)

Så en fråga bara är det okej om jag tar en av dina bilder med din nya hårfärg och vissar min frisör för skulle vilja ha samma färg på mitt hår?:)

Hehe tycker verkligen att det vara as snyggt med den nya färgen!

Glad för svar,kram

2011-04-17 @ 19:45:28
Postat av: sara e <3

snälla säg vilken bokstav killen börjar på o hur gammal han e!!!! man blir så nyfiken! ;)

2011-04-17 @ 22:41:34
Postat av: anomymis :)

låt mej gissa... casper? ;)

2011-04-18 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0