Jag kan inte ens gå utan din luft

Hej! Kom hem för en timme sen ungefär, men har inte bloggat för har ätit lite osv. Träffade Sarah och Ludde, dom två små turtorduverna satt vid vattnet tillsammans när jag kom gående, förjävla söta!! Sen köpte vi en varsin glass och satt i solen och bara njöt av livet helt enkelt. Hehe, juste.... vet ni vad jag fick reda på idag? Jag klarade inte nationella i kemi så jag kommer kanske få IG i slutbetyg i det, det känns verkligen hemskt att veta. Och på onsdag och Torsdag nästa vecka har vi nationella i matte, hur ska det gå lixom!? Det suger, och det är ett kärnämne, vilken jävla press skolan sätter på en asså.. Om jag inte klarar det är det fan illa för mig. Aja nu måste jag plugga lite! kill me.


dröm kropp.


Kommentarer
Postat av: E M E L I E

varför då, du är ju snyggare än henne.

2011-04-29 @ 17:25:41
URL: http://emmes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0