ganska söta....



Gårdagen: Så drog jag, hanna, bea, avin och Jenny hem till wille med några pers och chillade, sista dagen på lovet blev inte som vi hade tänkt!!!! men de funkade. Sen drog jag och Hanna hem till henne runt 1 och körde ett IQ test på datan, som är på riktigt!?!? jag fick 96. ha-ha (var tvungen att säga det) jag suger.

Idag har vi bara stekt i solen, ätit och spelat kort . ska fixa oss nu sen utgång ! Puss

Juuuuuste en sak till, igår när vi gick i Huddinge så skriker det två tjejer efter mig ''Marilyn vi ääälskar din blogg'' haha skitgulligt, tack igen hörrni :)

Kommentarer
Postat av: Julia

En av dom va jag! (a) hehe bästa bloggen snygging! :)

2011-04-25 @ 16:35:59
Postat av: Anonym

uppdatera mer, läser din blogg fett mycket. men kommer typ fett lite uppdateringar :(

2011-04-25 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0